EslemBosnak ben 18. Haftamda tetenoz aşısı oldum sabah saat 10 da aksam saat 10 olana kadar bişeyim yoktu yavas yavas üşümeye basladım dedim herhalde hasta Olcam uyudum gece uyandım nasıl sıtma tutuyor donuyorum bide atesim var cok kotu gece 3 de acile gittik kan ve idrar aldılar crp 9 olmuş parol iç gecer dediler aşıdan sonra olunca cok korktum ertesi gun yıne aynı nasıl korkuyorum bisey olacak diye yine gittik hemen aldılar beni yatıs yapıldı atesim 40 derece donuyorum agustos ayı kan alındı crp 30 olmuş koldan antibiyotik serum parol sabaha kadar verildi sabah tekrar alındı crp 70 olmuş düşmüyor bebıse bakılıyor o sıra şükür iyidi sonra bi doktor geldi bişey olmaz diye saldı beni antibiyotik 2 gunde etki eder dedi bi hap verdi ateşim düştü üşümem de kesildi cıktık hastaneden saglıkla 1 hafta kullandım antibiyotik tekrar kn verdim 5 e düşmüş 2 hafta zor geldim kendime 2. Aşıyı da olmadım cok korktum çünkü 31 haftadayım tekrar bi vericem doguma yakın bı bakılsın diye