_Elif1998 Kızlar kızımı 36 haftalık suyum bitigi için suni sancı ile doğurdum ama hiç ağrı bişey hisetmedim salı gunude 40 haftalık oluyorum gelmezse o güne kadar ilaçla doğum olcak dedi suni sancı bunda ağrı olursa nasıl bir ağrı durulmicak gibimi
Yaprakdokumuseverr _Elif1998 Ben dayanamadım verdikleri dozla da alakalıdır belki bilemiyorum. Nefesim kaçtı bikaç kere. Bidaha almam direk sezaryen olurum daha iyi.
UmmNasuh _Elif1998 suni sancı benim için ölüm gibi birşey ilk doğumum da suni sancı verdiler hastaneyi yıkacaktim ikinci doğumum da kesinlikle suni sancı istemediğimi belirttim kendi sancılarımi bekledim ve okadar kolay ve rahat bir doğum olduku benim için birdaha suni sanciya tövbe mecbur kalmadıkça