Merhaba arkadaşlar 7+3 haftalık hamileyim ama kese görünmediği için bugum doktorum boş gebelik olabilr dedi ve kahverengi akıntıdan bildiğiniz regl kanı gliyor sabahtan beri doktor kendini atıyor düşüyor dedi ve ped koymak zorunda kldim çok geldiği için pedte yuvarlak balonn gibi bı şey vardı o kese mi oluyor afedersiniz ama baya bı et parçaları vardı doktor 1 hafta daha bile sonra kürtaj olur dedi kendim düşürme durumum var mı acaba