Kızlar yarın 40 haftalık oluyoruz.Bugün kontrolüm bardı alttan baktı doktor açılmam falan yoktu.Daha bekletmeyelim dedi sizce napsam ya kendiliğinden başlasa istiyorum ama sancım falan da olmazsa 41 e kadar sezaryene dönmekten de korkuyorum.Doktoruma kalsa yarın alacaktı beni 🥹