2 gündür şiddetli öksürüyorum bebeğe herhangi bir sıkıntısı olur mu ?
abnw bebeğe sıkıntısı olmaz ama size olabilir doktora gördünüz mü:/
Belengaz hayır doktora da gitmedim evde bal limon yaparak atlatmaya çalışıyorum
abnw çok geçmiş olsun🌷
Belengaz teşekkür ederim canım 🌸