Arkadaşlar merhaba
7 haftalık hamileyim ikinci çocuğum. İlkinde anestezi etkisi geçince çok ağrım oldu. Belden iğne yapıldığında katater takılıyor ağrı kesici için ağrı oldukça tuşa basıyorsunuz ağrı kesici geliyor. yaptıran memnun kalan öneren var mı adını yanlış telafuz ediyorsam tıbbı ismini de söyleyebilir mi