Merhaba bu ay tüp bebek tedavisine başladım şuan yumurta büyütme sürecindeyim aralık ve ocak ayında adet olduktan sonra transfer yapalım dedi doktorum. 2 ay değil de 1 ay Rahim dinlendirme yapılsa diyorum. Yumurta toplamadan sonra adet olup sürece başlasak istiyorum çünkü çalışıyorum ve bi yandan okuyorum. Ocak ayı benim en yoğun olduğum ay. Aralıkta olursa dinlenme şansım olur. Doktoruma böyle bişey teklif edebilir miyim acaba? Tecrübeli olanlar ne kadar bekleme süresi oldu sizde yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻