Merhaba yarın 31.haftama dönüyoruz. 2 haftadır nefes darlığı yaşıyordum. Bir haftadır da aniden bayılma hissi gözlerimin kararması nefes alamama ani basan terleme üzerimden kovayla su dökmüşlercesine, yaşıyorum. Bunun gibi bir durum yaşayan var mı? Haftaya kontrolüm var. İki gün önce de sabah burun kanamam oldu ama tansiyonum yine düşüktü. Çalışıyorum ayakta kalıp beslenmeme dikkat etmediğim günlere denk geldi hepsi de