Kubra_enc34 haklısın tasarruf devri lakin sizinki tüketim çılgınlığı gibi geldi bana 6-7 yıl kıyafet bekletmek biraz saçma malesef 1-2 hadi 3 yaş anlarımda daha doğmadan ikinci sımıfa giderken giyeceği kıyafeti almak tasarruf değil israf olur. Tabiki imkan meselesi. Ama zaten 6-7 yıla kadar modası alben işi geçmiş olacak