Kızlar selamlar 🌸 Gebeliğimin 3.ayından sonra özellikle farkettim gögüslerimin kahverengi bölgesi bazen şişiyor böyle ucuyla birleşmiş gibi görünüyor yumuşacık oluyor sonra iniyor ucu ortaya çıkıyor iki gögüsümde de oluyor bu hamileliğimden beri aynı durumu yaşayan varmı