Tulipati bacım senin adına ne mutlu ve şükür ki kötü bi anı olmamış senin için.postuna gelince , “ abartildigi gibi ” diyorsun ama inan herkesin acı eşiği bir değil ya da yapan doktorun eli bir degil. Kimse laf olsun diye abartmaz ya da acimayan biri neden acıdı vs desin ki 😅 niye üstüme alındım biliyon mu harbiden yaram var hahaha. Ben çatı muayenesinde resmen beyaz ışığı gordum de 😅😅😅😅