Dmlaay Bizim özel sağlık sigortamız var. Para hiç önemli değil. Ama sanırım doktor riski hesapladı. Yani yaşım 35 , 2. Gebeliğim belki o yüzden benim için uygun görmedi diye düşünüyorum. Çünkü net bir dille dedi, doğuma bu şekilde gideceğiz. Bir de ben kendimi de açıkçası çok iyi hissediyorum. Özellikle solgardan sonra nefes darlığım da geçti. Allah’a emanetiz 🌸 inşllah sizde de bir daha gerek kalmaz canım.