Nsaycl Yeni yeni 8 haftalık olduk kızlar Sizler bu hafta da neler yaşadınız? neler hissetiniz?ruh halleriniz nasıl? Benim çok başım ağırmaya başladı, sürekli başım dönüyor be midem çok bulanıyor. Sizleri de çok merak ediyorum…
sehrengiz_8 Nsaycl gece geç saatte yemek yedi isem mide bulantım sabahları çok olmuyor ara ara geliyor gidiyor bulantı onun haricinde iki gündür regl sancısı gibi ağrım vardı o geçti şimdilik iyi gidiyor ve canım çokça bir şeyler çekiyor bu bence tamamen benle ilgili aşerme değil 😁😁
1kediannesi Nsaycl Halsiz, yorgun ve bitkinim. Bugün de baş ağrısı başladı. Mide bulantılarım acıktıkça oluyor, az az sık sık yemeye çalışıyorum.
Bahaarrrk Nsaycl 8+0 olduk bu gün hiçbir belirti yok sadece halsizlik göğüs hassasiyeti var duygu değişimi de olmuyor değil o ayrı😂
crnkrts Nsaycl mide yanması koku hassasiyeti uyku hali ve aşırıııııı halsizlik. Hatırladıklarım bunlar 😅 14. Haftada bıçak gibi kesildi hepsi. Hatta bebişime bir şey oldu sanıp doktora koşmuştum. Şimdi 22+4 çok şükür kızım ile gün sayıyoruz kavuşmak için🙏🏻