Midwife10 çok teşekkür ederim canım hala yatıyorum hastanede. Bugün tam 17 gün oldu. Antep’ten ankaraya geldiğimizi bildikleri için çıkarmıyorlar, yola gitmen uygun değil diyorlar. Çok şükür dikişler tutuyor Defne kuşumu ☺️ inşallah daha ileri haftalara kadar taşır bebeğimi o dikişler. En az 32 yi görsek bile iyi bişey dediler. Şu an 27+5 olduk.