kubra321_45 Bende de var. Öncelikle dahiliyeye gidiyorsunuz. O size yapmanız gerekenleri söyleyip (3 günlük şeker takibi) sonra diyetisyene gönderecektir. Diyetisyenin dediklerini uygularsanız pek sorun olmuyor. Eğer normal düzeyde ise ölçümleriniz hemen insüline falan başlanmıyor yani korkmayın. Diyet ve bol yürüyüş yapın diyolar. Benim 30.haftaya kadar bu şekilde ilerledi. Artık 30dan sonra sanırım bebek de büyüdüğü için maalesef ki yükselmenin önüne geçemedik ve insülin kullanmaya başladım. (Ama gözünüz korkmasın belki sizin diyetle devam eder doğuma kadar. Benim daha öncesine dayanan insülin direncim olduğu için son zamanlarda yükselmeye başladı belki de. )