Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim
Kansızlık ve b12 çok düşük çıktı
Sağlık ocağın da hemen kan ilacı d vitamini falan verildi b12 igne dedi ama ben iğneyi almadan kendi doktoruma gittim. Anlattım Ve kesinlikle hayır dedi iğneye ve regenessi max vitamini yazdı günde bir tane Ama ben sağlık ocağından aldım d vitamini ve kan ilacını demeyi unuttum onları da kullanıyorum daha bugün fark ettim bu regenesis max ilac da bir çok vitamin var demir manganez bakır folik asit Falan kullanan varmı. Yanında başka ilaç kullanıyormusun yoksa sadece regenesis mi kullanıyorsunuz kafam çok karıştı