Fatma-00 Arkadaşlar tüp bebekle hamile kaldım bugün 11+1 olduk çok şükür doktora 10 gün önce gittigimde 10 gün sonra oksapar igne progestan fitil ve igneyi kes dedi ben daha devam ederiz diye düşünüyordum byle ilaçları sizde mi biraktiniz