Minikkalp04 Herkeste farklı olabiliyor canım benim regl ağrılarım aşırı derecede olduğu için hamilelikte öyle oldu senin hafif hafifmis eğer gebeyse hepten ağrı olmayabilir ilk dönemin diye belki sonradan rahim büyümesinden hafif kramplar ağrılar çekebilirsin rabbim gönlüne göre versin ne istiyorsan onu versin 🥰