Canım 60a atma. Ben 60 dereceye havlularımı ve atletleri atıyorum sadece ayda 1 o da. O ekstra sıcak ve temizlik için. Allergy programında derece kaç ? Dereceyi elle ayarlayabiliyorsan (bende öyle) o programı seç, 30 derece 800 devirde yıka. Devir de sıkma hızı oluyor devir arttıkça daha çok döndürüp sıkar ama kırıştırır ve uğraştırır. Ben 600-800 atacağım bebek kıyafetlerini.