YigitPoyrazMomm Yarın bebegimin kontrol günü bakalım paşam normal doğum pozisyonunda duruyor mu hala ben 20 kilo aldım bakalım bebişim kaç kilo almış nasıl durumu çok merak ediyorum👼💙
Blueberry0 YigitPoyrazMomm bende cumartesi gidicem sabırsızım. bizimki ters duruyor 29 dan beri. 33 haftalık olduk bakalım😑
YigitPoyrazMomm Blueberry0 belki dönmüştür annesi benim ki en 32 kontorl de normal doğum seklindeymis inşallah öyle kalmıştır 😄🌸 bizde 35+4💙
YigitPoyrazMomm Adenela amin inşallah canım evet çok ozleniyor belki bu benim son gidişim olabilir çünkü doğumum yaklaşıyor üzülüyorum görüş günlerin bitmesine ama şöyle birşey var bebiş doğduktan sonra hastane ile akraba olacağız rutin kontrolleri olacak ya hani😄❤
Blueberry0 YigitPoyrazMomm inşallah ya. dr erken zaman var, suyunda iyi döner merak etme dedi ama bakalım 💕
YigitPoyrazMomm Basakhilal Rabbim yavrunu sana kavuştursun sağ salim kucağına alırsın inşallah hiç üzülme hepsi geçecektir beni yengem 7 ayda doğum yaptı şimdi maşallah yeğenim toparlardı kendini ❤🌸