Esracmmm Nurmert öf ya hayırlısı olsun sağlıkla gelsin ama bende cesaretimi kaybediyorum bazen hazır cesaret gelince olsa diyorum bazen tabi Allah bilir
Nurmert Esracmmm beni de doktorum gaza getirdi normal doğum için ama🤭 ben sezeryandsn da korkuyorum zaten , serklajlıyım da valla bilmiyorum artık hayırlısı hakkımızda sağlıkla kavuşalım daa
Mucizem14 Esracmmm Yok dogum baslangisi degil malesef son bi haftadir velimden ve kasiklarimdan kasilmalar var dun makinaya bagliyken bile 90 a kadar cikti gordum makinada ama devami gelmedigi icin yalanci sanci oluyorlar
minikmucizeemaak Nurmert Pazartesi günü 80 ve 100 e vuran sancılar vardı fakat düzensiz olduğu içim doktorum bir şey demedi bugün tekrar girdim 0 sancı 😂 oda doğum olmayabiliyor
minikmucizeemaak Nurmert Evet bir de normal beklendıgı için ne zaman gelecek belirsiz o daha da zorluyor belirsizlik
Sevgi1312 Temkinli ilerleyen bilinçli doktorlar gibi 32 de baglaması cok normal iki cocugumda da 32 de başladı benim