GPinar Gebelikte kolestrolü yüksek çıkan arkadaşlar nasıl bi yol izlediniz acaba 🥺hayatımda ilk defa kolesterolüm yüksek çıktı sağlık ocağında vermiş olduğum kanda Kadın doğum randevum 29 Kasımda o zamana kadar ne yapabilirim acaba düşürmek için?
Cucu_01 GPinar benimde yüksek öıkmıştı çok olmasada diyet ve yürüyüş yapmaya çalıştım elimden geldikçe neler iyi gelir baktım ettim az bi düşme oldu ama bakalım
KuzeyinAnnesi10 GPinar cevizin içinde ki zara gibi şey var ya onu suya koy beklet o suyu iç iyi geliyor düşürüyor ben 2 3 defa içtim midem bulandı bıraktım
GPinar Cucu_01 ya yürüyüş hergün yapıyorum zaten ama bu aralar cips tüketimini abarttım sanırım ondan mı oldu ya moralim bozuldu 🥺29una kadar bende dikkat edeyim sonra bakalım doktorum ne diyecek
GPinar KuzeyinAnnesi10 hadi ya kesin benimde bulanıyor öyle şeyler çok tüketemem ama deneyeceğim canım çok sağol 🤗