29+6 da 1700
34 de 2600
35 de 3000
36 da 2900
37 de 3100
38 yani dün 3500 dediler . Bı ara gelişimi durdu gibi oldu tansiyonum yüksek çıkıyordu hala cikiyo ona bağlıyorum ben . Ama genellikle Nesquik toz olanı sütle içtim . 1 aydr kefir tüketiyorum sabah aç karnına