3 ay önce 3 buçuk aylık bebeğimin kalbi durdu genetik sonucu temiz geldi pıhtılaşma falan çıkmadı. Şimdi tektat hamileyim 7+1 olduk bugün şükür kalp atışını falan duyduk ama yine aynı şeyi yasarmiyim diye korkuyorum nasıl çözücm bu korkuyu. Her hafta ultrasona gitmek istiyorum endiseyi içimden atamıyorum