Whiteangel0857 ben çok araştırdım 5-6 tane doktora sordum hepsi yaptır dedi, 2 gün önce yaptırdım iyiki de yaptırmışım çünkü ileride bebeğime bi zarar gelseydi çok pişman olurdum. Sabah 7 buçukta aç karına 4 tüp kan alındı daha sonra 250ml şekerli bi içecek içip hiçbir şey yiyip içme dediler 1 saat sonra kan vermeye gel dediler. Gittim 1 tüp alındı aynı şekilde 1 saat daha birşey yeme dediler yemedim 1 saat geçti tekrar 1 tüp kan alındı ve sonra yemek yedim bitti. Toplamda 6 tüp kan alındı. İçecekten sonra midem biraz bulandı uzandım sonra açık havaya çıkıp hava aldım bu arada tek gitmedim eşimle gittim sizde yanınızda birini götürün 🌷