Sibelakc ben henüz doğım yapmadım , ama doktorum doğum çantasında istedi normal içinde sezeryan içinde doğumun ertesi günü giymenizi istiyorum dedi , kilot korse olanlardan ama belden bağlamaların uygun olmadığını söyledi , sizde kendi doktorunuza sorun isterseniz