Pelinasa 6+4günlük oldum kesemiz göründü şükür ama göğüs uclarında hiç Bi belirti yok yanma karıncalanma ateş kaşıntı çok hafif ağrı var normalmi kızlar bnm gibi olanlar varmı
Yalinn8 Pelinasa ben regl olmayip test yaptirana kadar baska hic bir belirti yasamadim, 5 haftalikti ogrendigimde, sonra 8 de kusmalar basladi yine extra belirtim yoktu, zamanla oluyor yani... herkes baska