Haticedalarslan50 bidahakine sorun ne derece aşağıda diye. Onun çeşitleri var. Benim de aşağıdaydı tabi haberim yoktu. 11+3 de yoğun kanama ile hastanede yattım. Eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktorum. İlaç iğne vs. İşe gitmem yasaklandı hep evde yattım evde de iş yapmadım. 17+0 da kontrolde yukarıya doğru kaydığını riskin azaldığını söyledi. 18+3 de ise rahim ağzından 3 cm yukarıya çıktığını ve işe gidebileceğimi söyledi doktor. İğneyi kesti. Fitili günde 1 e düşürdü. Evde iş yapıyorum artık ama yormadan. Tüm evin temizliğini 1 güne sığdırma dedi doktor. Az az yapıyorum. Şuan 19+5 im zamanla olması gerektiği yere gelecek plasenta inşallah. Sizde doktorunuzdan detaylo bilgi isteyin. Burda yazıyoruz kanama falan ama korkmayın. Herkes kanayacak diye durum yok. Sadece ihtimal var. Plasenta kanlı yapı olduğundan da kanama olursa yoğun oluyor. Kendinizi çok yormayın.