Kızlar planlı sezaryen olacam nasipse 37+5 de, doltorum suyun sınırda o yüzden çok bekleyip riske atamam 39lara bekletmem seni dedi.. bebeğim de iri bi bebek değil 2700 gram şu an 36+5teyim ama bebek bir hafta geriden geliyor. Yani doğana kadar maksimum 2900-3000 arası olur en fazla o da çünkü haftada 150 gram civarı alıyor.. sizce çok mu küçük ya da haftası erken mi bi sorun yaşar mıyım? Var mı böyle doğan??