elifdiyorkii Folik asit ne zaman kullanmaya başladınız ve ne kadar süre kullandınız etkisini görenler var mı arkadaşlar 🤩
Derinnmom elifdiyorkii 3 haftalık hamileyken kullandım 3 aya kadar, zencefilli birsey olduğu için mideme iyi geliyordu onun dışında doktor bebek için muhakkak kullanılmalı demişti
Zeliha0707 Ben de hamiş olduğumu öğrendiğim gün başladım 10+2 deyiz bugün hala devam ediyorum ama kızlar ben ı mom hamilelik öncesini kullanıyorum doktor bana bunu yazmıştı ben de değiştirmedim bi Sakıncası olur mu sizce ?