Kullanan varmı kızlar ilk gebeliğimde hiç bulantım olmamıştı ama bunda çok kötü bulantım var ilk kutusunu bitirdim dün içmediğim gün akşama kadar kusuyorum varmı benim gibi olup bunu kullanan ve kullanmış bırakmış olan kaçıncı ayda geçer bu bulantı kaç ay kullanıp bıraktınız😅😔