Ben de burada durayım ama aşırı pahalı ya bazen aman nplıcak diyorum bazen de acıyorum verilen paraya sonunda yine alıcam gerçi de bakalım indirim falan buluruz belki 🤣 birde kuzenimin kayınvalidesi yaptırmıştı Eminönü’nden uyguna geldi diyordu haberiniz olsun istanbuldaysanjz eğer