ssa239688 amh sorunu yoksa sperm sorunu yoksa 2. Aşılama sonrası tüp bebek demesi bence saçma ha bu sorunlar olsa yaşınız fa geç olsa haklı derim ama daha gençsiniz de benmde sebepsiz olmuyordu aşılama sonrası stresten uzak durdum gezdim eğlendim başka doktora gittim oda bana hiç bisey yok dedi inostrol diye folik asit verdi onu kullandım 1 ay sonra adet oldum tahliller yaptı normal çıktı onlarda femara verdi diğer adetin üçüncü günü başla diye bende adet bitince belimi çektirdim femara içinde adetim bekliyordum o ay gebe oldugumu öğrendim asilamadan sonra 2. Adet sonrası gebe kaldım doğal yolla kesinlikle kendini gevşek bırak stres yapma o zaman oluyor hiç beklemedigin anda gelecek sana bebeğin