Bazı özel hastaneler bilerek küveze alıp uzun tutuyorlar ablamda bu durumu yaşadık 37 de doğdu ve solunum sorunu dediler aynı hastane iki bebeğine de aynı şeyi yaptılar . İlki bir hafta durdu bişi demedik ilk deneyimimizdi. Sonra ikinci bebekte böyle olunca hastaneyi kaldırdık çünkü doğum doktoru da bize bebek gayet saglıklı neden küveze alındı dedi sonra toparlamaya çalıştı olabilir diye . Bizde birseyler öğrendik hastaneden ve tedavi reddi istedik.
Bilerek küvezdeki bebeklerden para alıyolar devletten ve antibiyotik tedavisi görmediği halde görüyo gösteriyorlar evraklarda ve yine para alıyolarmıs. Tedavi reddi alıp bebeğimizi başka doktora gösterdik bir sorunu yoktu hafif sarılığı dışında oda anne sütüyle mamayla topladı 3 gün küvezde kalmıştı 3. Gün işte red istedik normalde hafta sonunu cumaya tamamlayıp Cmt pazarı da dahil edip daha çok alacaklardı güya . Böyle yapan ne kadar hastane varsa Allah’ından bulsun
Sizin bebeğinde gidince kucağınıza almak isteyin emzirmek isteyin cıngar çıkarın hastanede tabiri caizse yoksa emzirmeye bile zor cagırıyolar