Odininmamisi Kızlar ikinci bebeğim çok merak ediyorum bu sefer cinsiyetini niye böyle oldu bilmiyorum 🙄 Tabiki önemli plan sağlıklı olması ama önerilerinizi alırım 😀[https://mutluresim.com/images/2023/11/16/nOGxzB.jpg](https://)
Tazeanne68 Odininmamisi duyduğum kadarıyla kese yuvarlak olunca kiz dağınık olunca erkek diyorlardı bnmki yuvarlaktı gerçekten kiz kesen dağınık gibi erkek olabilir tam bilmiyorum da