Kizlar 17+3 haftalık hamileyim kasık bölgemde bayadir sertlik vardı elimle elleyince o sertliği hissediyordum bugün doktora gittim iki tane iğne iki kutuda fitil yazdı yat kalkma yerinden düşük olabilir erkek doğum olabilir dedi moralim çok bozuldu benim gibi bu durumu yaşayan varmı aranizda