Ayse650 Kızlar 6 haftalık gebeyim belim çok ağrıyor biraz ayakta kalsam dahi ağrıyor bu haftalarda bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu :(
1palyaco Ayse650 6+2 yim belim ağrımıyor normalde sadece dün bi biraz ağrıdı oturuş şekli veya iş yapmanız ağrımasına neden olabilir .