Mervelina Merhabalar ilk çocuğumu özelde doğurdum. 2. Çocuğumda şuan devlette muayene oluyorum 26. Haftadayım. Devlette de doğuracağım ama öneri şikayeti olan var mı nasıl süreçler
Ayseumut Mervelina ilk dogumumu devlette yaptım ozman yaptıgm devlet hastanesi yenı acılmıstı özel gıbıydı memnun kalmıstım suan 21 haftalgm bnde yıne aynı devletı dusunuyorum ama ara ara kotu yorumlarda goruyorum aradan 5 sene gectı smdı asırı kalablklastı oyuzden nasıl gecer bılmıyorum
minik-02 Mervelina canım şehir farklı olduğu için hastane farkı da olacaktır ama ben iki doğumu da devlette yaptım biri normal biri sezeryan gayet de memnunum umarım sizede iyiler denk gelir
elifsen Bu sorunuz her ili Bırakın, her hastaneye göre bile değişen bir durum. Bazı hastaneler özel gibi ilgileniyor odaları yeni süreç daha hızlı vs vs
Ruukiiyee00 Mervelina sezeryan ise doktorun, ameliyatın önemli bence doktorun iyiyse birşey olmaz sıkıntı yapma bol dua oku git ameliyatına hastane ne yapıcak ki sana en fazla Ebeler de inşallah iyisi denk gelir sontayı iğneleri falan takıyorlar onlar bldğm kadarıyla
Kbrnrkl Mervelina konyada yaşıyorum devlet 15 temmuz hastanesi var berbat sürekli azalıyorlar doktor desen ilgisiz bakmıyor bile suratına sordugunun karşılığını alamıyorsun. 1 kere gittim muayeneye allahım düşürmesin oraya. Şehir hastanesine devam ediyorum o kadar ilgililer ki ebeler hemşireler doktorlar. Doğuma da az bi zamanım kaldı inşallah hep iyi insanlara denk gelelim