Kızlar genetik testim yok ama düşüklerim olduğu için doktor oksapar kullandırıyordu 8 haftalık hamileyim ama bugün eczaneye reçetemi verdiğimde rapor istedi benden doktorla görüştüm biz artık yazamıyoruz yeni kanun çıktı çok büyük gerekçeler olması lazım damar tıkanıklığı pıhtı gibi felan dedi o yüzden parayla alıcaksınız dedi 10 adet iğne 900 tl yani ne yapıcağımı şaşırdım açıkcası bu durumu nasıl halledebilirim bana yardımcı olucak arkadaşlar varsa cok sevinirim