Ben üzerine görmüştüm ilk çocuğumda. Regl gibi başladı bir gün sürdü, sonra aniden kesildi ondan şüphelenmiştim test yapmıştım sonuç pozitifti.
Bence cumartesiyi beklemenize gerek yok kendinizde o belirtileri gördüyseniz yapın testi gitsin. O vakte kadar gerilip beklememiş olursunuz hem 🥰
Hayırlı haberler inşallah 🫶🏼