Tulipati Bugün randevum var 37.1 olduk çatı muayenesi yapacak nasıl eli hafif mi ben ilişkiye girişte başta hafif kasılıp sonra normale dönen biriyim bunu belirtsem mi normal doğum istiyorum
elifsen Daha önce alttan muayene olduysanız bir farkı yok aslında. Kendinizi kasmadığınız sürece hiçbir şey olmaz. Eğer normal doğum yapacaksanız zaten sürekli elle açıklık kontrol edecekler alışın biraz 😅