emirasafMom 2inci hamileleğimde suyum fazla olduğu için nefes darlığı kaldı geçmedi tekrar hamileyim ve nasıl geçecek hiç bilmiyorum resmen nefes alabilmek için kasılıyorum 😣
Gultenaslan_27 Benimde ikinci gebeliğim şuan bende de aynı durum var canım nesfe almakta zorlaniyorum