emirasafMom Merhaba sevgili hamişler hamilelikte saç kesilmez diye duydum ama neden niye kesilmez bilmiyorum öyle mi diye de size sormak istedim
Gamzeramo emirasafMom kes gitsin yalan batil onlar ben kestirdim doğuma yakin yine kestircem simdi benm sacimin uzunluguyla bebegin ömrü nasil pekistiriliyo onu anlamiyorum herkes bisiler söylüyor boyatirimda kestiriririm de ohhh mis gibi de oluyor 😂
Nesfur41 emirasafMom emirasafMom Ne alaka allah aşkına 😂 saçma ötesi bir HURAFE şaman inancı mantık dışı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Narmoonn Merhaba cocuğun ömrünü kesiliyormuş o zaman, öyle derler hep. Ben birinci hamileliyimde kestirdim düşük yaptım🤦🏻♀️. Aslında inanmıyorum ama yine hamileyim ve 9 ay beklicem😂.