sevalciftci evet öyle gerçekten beta alınmaz zaten kalp atışı var bebek var olumsuz birşey yaşanma ihtimali yüksek oranda kalkıyor. En azından betayı ilgilendiren durum olmuyor kimyasal gebelik ,dış gebelik ,düşük vs gibi şeyler için bakılıyordu daha çok artış . İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 😍🌸