Hilalcikkk Ben ilk çocuğuma eczaneden almıştım direk tutmuştu.2. Çocuğuma Chicconun damaklısını bide anne göğsüne benzeyen silikonlu olanı,eczaneden kiraz uçlu bide damaklı olanından aldım almadı. Şimdi 3. Bebeğim gelecek onada bibs aldım birde awent var. Bakalım ne olacak 😂😂