Merhaba hanımlar, ben bu ay klomen kullandım ama yumurtalarım çok yavaş geliştiği için adetin 19. Günü çatlatma iğnesi oldum doktor yumurtayı geç çatlattığımız için adetin gecikecek dedi ama 5 gün sonra 1 ay olacak yumurta çatlayalı normal midir? 12. Günü Test yaptım negatifti