Edos123 Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim en son 12. Hafta da doktora gitmiştik. Bebeğimi daha hissedemediğim için sürekli kafam da ya bebeğime birşey olduysa Allah korusun ya kalbi durduysa gibi kötü kötü düşünceler dolaşıyor üstelik rüyalarıma kadar giriyor. Sizde de böyle oluyor mu bugün doktora gidicez seviniyorum ama tedirginim ya birşey olmuşsa diye🥹 niye böyle oluyor üzülüyorum da stres yapıyorum bebeğimi de üzüyorum diye
Elif522834 Edos123 emin ol bu herkes de aynı 😊 bende 20. Haftaya giriş yaptığımda hissetmeye başladım tekmelerini tekmelerden sonra korku kalmıyor ama. Rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🕊💞
Ugu324 Edos123 ben bazen hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum ama en çok doktora gideceğim gün ilk heycanli olup sonra içimi korku kaplıyor
Baahar4549 Edos123 aylık kontrolleri 2 ya bölün 2 haftada bir gibi doktorunuza gittikten 2 hafta sonra sağlık ocağına gidip muayene olun kalp atışlarını dinleyin. Stres ve anksiyeteye çevirmemesi için kendinizi biraz rahatlatmaya çalışın.
Edos123 Ugu324 bende çok stres yapıyorum tansiyonumu ölçüyorlar hep 14 çıkıyor doktordan çıkınca düşüyor 😀
Ugu324 Edos123 insan tedirgin oluyor gecekten utrosonda çok doktorun yüzüne mal mal bakıyorum acaba ne diyecek diye
Parsmommy Edos123 o dönem herkeste olan düşünce gibi sanki 🤗 bebisi strese sokma kötü düşünme hiç hissetmek için ortalamaya göre zaten erken bir hafta🙏 bu arada neden doktora gitmiyorsun canım 5 hafta olmuş gideli ne zaman gideceksin
Umut_aras Edos123 bende aynı durumdayım en son 12+3 te falan gitmiştik şuan 16+5 doktor 20. Haftada çağırdı meraktan artık catlicam dualarım onunla napim
Edos123 Mavimsii_56 acile bir kere gittim kanamam olduğunda o zaman bile ciddiye almadılar pek şimdi gitsem gönderirler direkt 😀😀
Tulipati Edos123 o haftalarda öyle her ultrasona yattığımda dua ederdim kötü bir şeyle karşılaş mıyım diye merak etme 20. haftadan sonra kıpırdamaya başlad ı mı rahatlayacaksin
Twinsgirl Hepimizde o his muhakkak oluyordur. Ben ikizlere hamileyim, sürecin başından beri aynısını düşünüyorum ama en önemlisi annenin kendini rahatlaması, bol bol dua et. Elini karnına koy, konuş onlarla. Rabbim sağlıcakla kavuştursun yavrularımıza.