Mmnj Kizlar belim çok ağrıyor ve adet agrısı gibi bir ağrı var 35+1 im çok halsiz ve bitkinim 1 hafta sonra kontrol üm var ama gitsemmi diye düşünüyorum dünden beri var bu agrı içten içe adet ağrısı gibi
Mmnj Cocuk_Gelisimci_Anne bilmym beklycek gibi deilm 1 haftayı sanki o 1 hafta gelmiycek belim çok kötü ağrıyor
Mmnj Cocuk_Gelisimci_Anne hareket leri çok iyi maşallah bn uyunca uyyo bn uyanınca uyanıyor prensesim hareket leri çok iyi takip edyrm hep 🥰sağlıkla bir gelse inşallah
Mmnj Cocuk_Gelisimci_Anne iyyim canm sükür ağrım geçti perşembe günü doğum günü verilcek inşallah çok heycanlı inşallah saglıkla alırım kızımı kucağıma 🥰
Cocuk_Gelisimci_Anne Mmnj inşallah canım benim sümmes sebila yesarrahu bunu çok oku iyi gelir sağlıkla al kucağına inşallah 🌺🥰