mho0910 Kızlar ben şuan 35+4 üm dr haftaya yada ondan sonraki hafta gün veririm artık yavaştan dedi 37+5 te istesem tarihi erken mi olur diyorum 1 aralığa denk geliyor şuan 2600 gram 2. Hamileliğim 4 yaşında da bir oğlum var sizce nasıl olur?
Aaa122 mho0910 valla bende bi an önce alınmasını istiyorum çünkü dayanacak gücüm kalmadı çok ağırlaştım 33. Haftadayız ve gelişimi 2 hafta önde 38. De alırız dedi bekliyoruz bakalım
Mmnj mho0910 şuan gerçekten aynı durumda yız 35+1 ı’m bnde 1 hafta sonra kontrol üm var 37 istesem erkenmi diye düsünüyorum 33 haftalık iken 2300 dedi kilosuna adet agrısı gibi agrım var 4.5 yaşında oğlum var bir an önce dogurum kurtulum istyrm 1 haftayı beklesemmi dr gitsemmi biraz agrım var bilemedm şuan her yanım uyuşuyor
3prens1prensesmom mho0910 pazartesi dogumum var 37+3 olarak ama doktorum kendisi gun verdi 4.sezeryanim oldugu icin birde gecen yil dogum yapmistm dogum arasi yakin dikisler zorlanmasin daha fazla diyerek kendisi belirlemisti. Bi skntiniz yoksa bebegin rahatini 38+ 39+ olana kadar bozmak istemiyorlar
Mothertea mho0910 benim de ikinci doktorum 39+1 e verdi oğlumla ilgilenemiyorum bile çarpıntım oluyor baskı oluyor bende 38 e verir sandım 39a verdi 🤦♀️
mho0910 Aaa122 haftaya çarşamba tekrar kontrolüm var kan tahlili falan vericem dr uygun görürse 37+5 te olsam mı diyorum arada 1 hafta bile oynamayacak 38 li haftaları beklesemde bilemedim
Aaa122 mho0910 kilosu 3 u geçtiyse olun doktor da onaylarsa tabi çünkü doğduktan sonra kilo da düşme oluyır anne karnında ki 1 gün bile dışarda 10 güne bedelmiş
mho0910 Aaa122 ilk oğlum 1500 gram doğmuştu prematüre gebelik zehirlenmesi yaşamıştım şimdi de sancılarım çıkıyor serum vs verildi ağrılar zorluyor çok kararsız kaldım
Berraaak Bence bekleyin şuan 2600 olması o kadar doğacağı anlamına gelmiyor 2000 gr falan doğacak muhtemelen 38i veya 39u bekleyin ben 38+6da doğum yaptım 2500le maalesef mama takviyesi yapmıştık
mho0910 Mmnj geçen hafta sancılarım çıktı serum takıldı ,bu hafta çıkmadı ama o toplanmalar ağrılar devam ediyor vakit geçmiyor baş geliş olduğu için de alt tarafta çok baskı hissediyorum ne yapacağımı bilemiyorum
Aaa122 mho0910 aslında böyle ise hastaneye yatış yapılıp orda takip edilmelisiniz 3,4 gün sonra da doğum olabilir
mho0910 3prens1prensesmom devlet hastanesi kontrolüyüm zaten uygun olmazsa almaz diye düşünüyorum dr da güveniyorum haftaya bu konuyu dr la konuşmam en sağlıklısı olur sanırım
Mmnj mho0910 kaç haftalıksın canm şuan bnmde belim ve adet agrısı gibi agrım var haftaya 36 hafta olcam inşallah gün vercek dr hemen verse de dogursam ya inşallah oglumda 40+1 e kadar durmuşum nasıl durudum ise
Birbahargunu Bir sorun yoksa doktorlar 38+ da veriyor en erken diye biliyorum ben de 35+5 teyim doktor 39 da alacağını söyledi sezaryen olursa
3prens1prensesmom mho0910 bende devlet kontrolluyum gunumuzu 35+6da belirlemistik yinede muayeneye gidince bi sorun☺️
caglakorkmaz mho0910 2022 de 37+2 de sezeryan ile doğum yaptım. Ama 2 hafta ilerdeydi gelişimi. 3680 doğmuştu kızım. Şimdi oğlumu bekliyorum bende 28+4 oğlumda 2 hafta ilerde gelişimi ben yine o haftaları kuruyorum kafamda doğum için🙂