Sedaerva Haftamdayim hamileligimin başından beri bulantım vardı ama bı kac sefer anca istifra ettim.bu iki gündür kusuyorum neden olabilir acaba 3 gün önce drdayim bı sorun yok dedi.boyle bişey yaşayan oldumu bebekle ilgili bı sıkıntı varmıdır dra gitmeli miyim,,?
Ummuhanss Sedaerva bende 7. Haftadayım aşırı miden bulanıyor hiç bişey yiyemiyorum ilk çocuğumda böyle değildim bu baya zorluyor beni Birkaç hafta sonra geçer inşallah her hamilelik Farklı Bu arada bebeğin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz